Hemma!

Jag är hemma. Det har varit fullt upp sen jag kom hem. Massa med mys! Min resa hem gick bra,lite övervikt på väskorna,eller ganska mycket. Tungt var det, men allt gick fint och jag kom hem. Väl hemma väntades god mat. Paj är något av min favorit ocg givetvis hade dem gjort smaskiga pajer,en laxpaj och en kycklingpaj! Gott! Paket fick jag också. Lite välkomhem paket! Det blir man alltid glad av! Dagarna har ägnats åt att får allt till rätta,kläder och tvätt. Mys med familj och vänner. Fredagen blev tacomys med familjen. Lördagen spännderades i Kalmar med min fina vän. Mycket prat vilket kändes skönt! En heldag blev det och det blev Hansa city,lunch på stan och Kalmar slotts julmarknad,ja hur mysigt som helst,detta måste bara bli en tradition Elin! Lördagkvällen blev god mat och goda godsaker! Söndagen,1 advent och allt. Mysigaste tiden som jag bara älska! God helgfrukost! Middagen stog jag för med lite hjälp av min syster. Kycklinglasagne snodde jag ihop. Resultatet blev mycket gott! Det blev en runda till Nybros julskyltning. Mysigt att gå och trängas i affärena. Väl hemma blev det adventsfika med nybakade lussekatter! Så gott! Nu är vi inne mitt i veckan och mitt liv ägnas åt plugg och vila. Sen får livet utvisas vad det blir i Januari.Jag är i allafall glad att vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0