Onsdag 9/12

Veckorna rulla på och man har fullt upp hela tiden. Var ta tiden ivägen liksom? Man ska göra det ena och det andra vilket lede till att man ibland inte får gjort något alls. Det känns som så i allafall. Man vill så mycket. Och visst är vi inne i denna tid med mycket stress. Denna tid som man ska njuta av mest. Men icke. Juletiden är det mysigaste jag vet. Det ska förberedas och jag som alltid vill har ordning och redan och vill inte göra något med stress. Mamma och jag försöker att får ordning på saker och ting i tdi i år för att slippa allt i sista sekund! Vi har gjort julköttbullar, iveckan ska vi göra julkroppkakor, mamma har gjort pepparkaksdeg som ska bakas ut i veckan. Hon har gjort julskoper och sen tillkommer ju givetvis en del andra kakor som ska försökas göras klara denna veckan. Jag har skrivit alla julkort klara,vilket känns skönt,ett mindre problem! Julklappshandlandet gå väl så där, men det börja arta sig. Man tror att man har all tid i världen men så är tyvär inte fallet. Idag ska jag hjälpa mormor vilket jag vill men ta ta upp tid. Sen börja jag jobba imorgon vilket känns skönt men också lite vemodigt, men pengar alltid välbehövligt vid denna tidpunkt! Har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

undrar också var tiden tar vägen:S skumt!

2009-12-09 @ 09:53:43
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Ellenor

Godmorgon :]

fin blogg!

2009-12-09 @ 10:45:47
URL: http://lipsticksex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0