Lordag

Idag ar jag seg, valdigt seg, barnen var uppe innan halv 7, ja sa sova blev det inte. Dem lekte, jag lag kvar i min sang. Halv 8 gick jag upp for att gora frukost till dem. Toast med jordnotssmor, fy f.., Yoggi med chocklad kulor i, ja det ar kanske gott men inte till frukost. Aldrig att jag skulle ge mina barn nagot sant till frukost, sockernivan ga upp direkt men ga ner lika fort efter en stund och dem ar ater igen hungriga! Ja,nar jag gett dem sa borjade jag gora min frukost. Mosade banan och jordgubbar och blandade med naturell yoggi, ja min egna lilla frukyoggi, hur mumsigt som helst! Sen blev det mitt egna brod, hur underbart gott ar det inte med hembakat brod? Jag gjorde Alex i ordning for fotbollstraning, sa att han var klar. Det ar manga man ska tanka pa nar inte mamman ar hemma. Till och med pappan ska man ha koll pa, haha -Jag hittar inte mina bilnycklar, nehe fick vi springa och leta om dem, gav han ett tips kolla i kladerna du hade igar, ja givitvis var dem dar! Sen hittade han inte planboken, men den visste jag vad han hade lagt, i ett fack i barnens ryggsack, tur att jag var hemma dar hade han aldrig tittat. Sen maste man surva med mat ocksa, sa det ar inte bara barnen man ska hjalpa hahah... Pojken och Jim begav sig till traningen. Jag hade Mae och hon skulle pa baletttraning sa vi gick dit. Nar vi kom hem sa lagade jag lunch, hamburgare och boner i tomatsas, specialare haha... later kanske inte toppen men man lar sig att ata dem konstiga kombinationerna man bara kan tanka sig hihi.. Nu sitter jag har Sam har kommit hem och jag ar hur trott som helst, orka inte gora mycket nu... far ser vad som hander i kvall. Seg ar jag i alla fall Och Hemlangtan har jag ocksa for den delen, mer an vanligt.

Kommentarer
Postat av: den yngsta av de 5

men hallå!! de där ätare ju ja jämt till frukost innan distanspassen!!!!

de e tur att du har koll du :)

2009-03-07 @ 20:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0