Fredag 13/11

Fredag är här och känns oerhört skönt! Lika skönt är väl inte vädret här. Regn och åter regn.Fruktansvärt med andra ord. Denna dag har susat iväg. Det har varit fredagsstädning och tvättning och lite strykning.Jag har också varit och fredagshandlat innför helgen. Vi gjorde lika dant som vi gjorde i tisdags. Jag handla och hon möter upp mig och betala! Väl hemma blev det att plocka in allt inhandlat, det skulle lagas lunch, tack, så hade jag lite i frysen som togs upp. Rätt skönt att ha lite portioner nerfrysna när man vill ha mat snabbt! Eftermiddagen har ägnats åt att göra en efterrätt som är barnens favorit, absolut det otänkbara jag bara kan tänka mig äta. Det slutade regna vilket gjorde att jag kunde gå ut och handla kött i köttaffären. Frisk luft tackar vi också för i den vevan! Nu kommer snart dem små liven hem och ska ha mat. Tänkte jag skulle hinna med och dricka lite kaffe innan jag sätter igång med maten till dem! Kvällen kommer blir lite barnvakt. Men i största del ska jag ha fredagsmys med god mat och choklad framför soffan! Så ser min fredag ut! Hoppas ni får en bra fredagkväll med mycket mys! Imorgon är det jobb igen, men roligt. Biobesök ska det sedan blir framåt eftermiddagen! Ser framimot det! Ha det bra! Karm kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0