Fredag 20/11

Friday is here! Det gilla vi! I dag har det varit fullt upp. Morgon började med lämning av barn. Jag stannade kvar i skolan och tittade på teater som mellanpojken hade. Så gulliga! Sen bar det av mot hemmer och därmed menades det fredags städa,dammsuga och tvätta golven. Sen bar det av till affären,har blivit en tradition,jag handla hon betala! Så det helghandlades lite,smått och gottit! Sen bar det av hem,packa upp och laga lunch. Taco blev det till min ära. Är det fredag så får man allt mysa till det. Dock bruka det vara vanligt att man har detta på kvällarna, men det gå lika fint och har det till lunch! Efter bar det va till köttaffären för att köpa köttfärs. Sen så lagade jag köttfärsås som ska vara till helgen. Första gången jag laga köttfärsåsen på mitt sätt! Det har också hunnits med att slå in julklappar. Hon var så nöjd med mina inslagningar så hon tyckte jag kunde fortsätta! Så hon har kommit en bra bit på vägen bland hennes julklappar! Nu ska jag drick kaffe och ta mellanmål innan patrullen inkommer. Då ska det lagas mat till dem. Sen blir det barnvakt ikväll. Hoppas på det bästa att dem sköter sig. Man vet inte en fredag när dem är trötta efter en veckas arbete,då blir barn extra HÖGLJUDA och BUSA extra MYCKET. Men det ska nog gå fint,hoppas jag. Så ser kvällen ut. När man lagt alla barnen så sätter man sig vid tv och ta fram sina "nyttigheter". Så ser min fredagkväll ut! Hoppas ni där hemma får en bra fredag och invänta den kommande helgen! En sista helg för mig,det känns ju otroligt! LÄNGTAR! Massor med kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0