GLAD!

Ja,den tidiga middagen blev en trevlig tillställning. Gott var det också! Blev serverad med skinkstek,rostad potatis,grönsaker,ostsås och brunsås. Blev även paketöppning! Jag hade lite paketer till dem,inte så mycket men lite omtanke räknas ju. Ja,dem hade paket till lilla mig också. Trodde inte det skulle vara något större och märkvärt till mig,men det minsann så var det. Familjen hade gått och köpt en ipod till mig. Så SNÄLLA! Jag blev så glad! Men som jag sa,så värdefullt skulle ni inte behöva köpa till mig. Men dem tyckte jag hade jobbat så hårt att jag definitivt var värd detta. Man blir så glad av att höra sånt! Detta gjorde mig verkligen rörd. Tänk vilken underbar familj jag bort hos. Jag har haft ett så bra år med denna familj, med mycket upplevelse,så som semester med familjen,London,bio,bowling och framför allt alla resturanger vi besökt med god dyr mat. Dem har verkligen skämt bort mig! Men det har varit roligt! Mycket minnen som verkligen kommer bevaras väl! Så detta har varit en bra söndag! Eftermiddagen satt jag och pluggade lite,fikade lite med kaffe och cookis och redigt myste när regnet slog mot fönstret. När regnet slutat smattra så gick jag ut en runda eftersom jag inte hunnit sticka ut nosen. Det var kallt och kändes som vinter. Jag skonade mig själv att jag inte behövde vinterjackan men det ångrade jag så här efteråt,bbrrrr. Så ikväll ska det blir ett varmt bad. Ska också ta och göra mig ett rejält kvällsmål eftersom vi åt så tidig lunch fast en rejäl sådan vill så säga! Men jag ska nog kunna sno ihopp något så här en vanlig söndagkväll. Varma mackor och nyponsoppa hade varit något som skulle passa bra en sån här ruggig söndag, men nyponsoppa har dem nog aldrig hört talas om,tror det inte ens finns i england om jag ska vara ärlig! Nehe, som sagt, en bra söndag och nu väntas bara 2 dagars arbete. Tror det inte bli så jobbigt.Fast man vet aldrig. Kanske blir storstädning dessa 2 dagar som återstår. En bra helg har det varit! Nu känner jag mig verkligen laddad inför hemresan! WIHOOOOOO!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sofie

Wihooo!!! Äntligen:)

2009-11-22 @ 20:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0