LADDAD!

Eftermiddagen så tog jag min sista löparunda,skönt att springa av sig all nervösitet. Sen så blev det att hämta barnen från skolan. Väl hemma så tog jag kaffe och macka, i samma veva så lagade jag middag till barnen. Pommes och korv. Fullt hus hade vi som sagt! Det har varit fullt upp med andra ord. Nu är det dags för middag. Hon skulle ju laga mat,men det blev inte riktigt så. Jag lagade den istället! Så nu ska det ätas, ska bli gott är hungrig nu! Efterrätt ska också slinka ner. Chokladtårta eller pärontårta,bara att välja,eller blir det en bit av båda:)Jag ladda för fullt för morgondagen! Hem till Sverige!!! Hem till min familj,min älskade syster och fina vän<3 Ska bli härligt att får komma hem! Hejdå England för denna gång!

Kommentarer
Postat av: sofie

ÄNTLIGEN!!!<3

2009-11-25 @ 11:15:14
Postat av: Elin

Är så jäkla glad att du är hemma!!

2009-11-26 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0