Lördag 21/11

Lördagslunchen har åkt ner och som det gamla vanliga så var det ju givetvis hamburgare. Tänk vad många hamburgare jag ätit här under denna tid i England. Det är nästan så man ångra att man inte räknat. Ja, så sista hamburgaren här i England, jag kommer ju givetvis fortsätta äta hamburgare men kanske inte lika ofta och kanske inte varje lördag! Min dag i stort sätt har varit bra. Har sovit bra vilket jag tackar för. God frukost gjorde jag också för den delen! Min egna jordgubbsyoggi. Lite småplock på morgonen blev det med disk och diverse. Sen bar det av mot Maes balett träning. Nu blir det en eftermiddag med förhoppningsvis lite lugn och ro. Ska fortsätta med mitt packlast tänkte jag. Ska försöka hinna ut en liten runda för lite syre så man kan inta kvällen med gott samvete! Ikväll så blir det förhoppningsvis god mat och så har jag köpt päronpaj/tårta som verkligen ska avnjutas framför tv! Blir nog en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0