Lycklig!

Lyckorus i kroppen har jag vilket gjorde att jag tog på mig löpakläderna och sprang en runda,dock bara till parken men det fick räcka. Kändes skönt att komma ut efter at suttit inne och kurat med julklappsinslagning och julmusik,fast en härlig känsla. Eftermiddagen blev ännu mer julklappsinslagning. Ja,julklappar är viktigt här. Man köper till alla. Så är man många så blir det många julklappar,så är det ju bara! Så hela mitt rum har varit en julklappsverkstad idag! En himla röra har jag på mitt rum. Julklappar blandat med kläder. Kastade ut allt från gaderoben nämligen. Så det är väl dags att ta tag i röran så man kan sova sen. Kvällen är här ock snart ska barnen badas. Jag ska laga mat, vad det nu kan blir för något.Eller vad nu Sam och Jim ska ha eller om dem ska äta i midnatt,man vet aldrig här. Jag ska i allafall har mat innan åtta. Bra dag,imorgon är jag ledig,men jag har mycket som ska göras! God kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0