Måndag 16/11

Mina måndagar bruka alltid börja med en hårdstart! Men idag så var det lite lugnare på schemat. Det blev som vanligt att lämna killarna i skolan. Hem för att plocka undan lite, eftersom städiskan skulle komma! Det var väl förmiddagens arbete. Snodde ihop e snabb lunch, sedan var jag ledig eftermiddagen. Så jag tog mig en promenad ner till stan. Tog ett stopp och unnade mig en kaffe mocca,gräddig och chokladigt god:) Måndagslyx! För den delen känner man sig också mycket piggare att lyxa till det i vardagen! Hemma igen blev det laga middag till mig och barnen. Potatismos och korv! Jag diskade undan och gjorde köket rent och fint igen! Nu bada jag barnen och sedan ska jag lägga den lilla. Sen blir kvällen min och jag ska göra kvällsmellis och soffmys! Vilken måndag! Toppendag och en toppen start på denna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0