Måndag 23/11

Hej regninga måndag! Jag har haft kanonväder hela hösten och har liksom inte känt det här englandsvädret som alla pratar om. Alla säger att det regna och är grått hela tiden. Men så har det verkligen inte varit. Men nu har jag känt på det här vädret i ungefär en vecka. Och regna det här så är allt skittråkigt. Man kan inte gå ut,man kan inte göra något! Bara vara inne. Så nu vet jag hur England är när det regna! Så jag hoppas att solen titta fram imorgon! Min dag har annars varit bra. Mycket och göra så klart. Eftersom jag ska lämna huset på onsdag så ska jag rensa undan det mesta. Städat har jag gjort och strykt tvätt,bland där en massa skjotor. Så jag har sysselsatt mig idag i det regniga vädret. Dagen har gått så fort och vi har ätit middag,jag har diskat undan också, så det ser fint ut när nästa patrull ska laga sin middag(Sam och Jim. Det var meningen att jag skulle vara barnvakt men så blev det inte. Mellanpojken skulle på fotbollsträning men det blev inställt på grund av regnet. Gissa om han blev nöjd,nejjjjj! Så kvällen blir lugn här och jag ska sysselsätta mig med att packa klart,läsa lite och sedan blir det kvällsmat och tvsoffan för min lilla del. Kura ihop sig med en filt är ju inte fel. Drömma sig bort också ska jag göra! Drömma om att jag faktiskt snart ska åka hem. Känns så härligt. Jag bara längta! Längtar hem till allt man har,familj, min älskade syster och vänner,speciellt min Elin! Så nu är det bara imorgon också, en dag som jag hoppas på bli bra! Tror det blir lite avslutningskalas. Hon har köpt så mycket goda saker som chokladtårta,muffins och massa bakverk. God mat har hon också lovat. Så det ser bra ut!Bra start på denna veckan och bättre kommer den bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0