Onsdag 11/11

Idag var jag verkligen trött. Bruka inte vara så trött på morgonen. Jag har svårt att somna vilket leder till att jag somna väldigt sent och i sin mening så är man alltså trött när klockan ringer för uppstigning. Helst vill man bara ligga kvar men jag är snabb och väldigt bestämd när klockan ringer så det är bara att hoppa upp och se glad ut! Dagens jobb, lite lugnare än vad dem två dgarna innan har varit. Det tackar jag för. Idag så har det blivit matlagning för morgondagen. Har gjort en kycklinggryta med currysmak. Så det hoppas jag kommer smaka!Småplockade lite i huset. Tiden gick fort och dags för lunch! Idag lyxade jag till att lite. Den som spar han ha! Jag hade lite tacopaj kvar i frysen så det smakade fint denna dag! Eftermiddagen blev en promenad, rätt skapligt väder, inte så kallt. Sedan hämtade jag pojkarna från skolan. Vi gick till godis affären för att köpa godis. Dem har godis dag på onsdagar! Nu har jag lite rast eller vad man vill kalla det, så jag sitter här med mellanmål. Bestämde att jag äter ikväll när det är lugn och ro eftersom det är fullt hus för tillfället. Så jag sitter är med brödbullar och kaffe och så gjorde jag lite mix med frukt och keso toppat med kanel och lite solrosfrön. Kesoblandningen med kanel blev samma känsla som risgrynsgröt faktiskt! Väldigt gott! Så nu ska jag ha lite lugn och ro. Ska pyssla lite faktisk, gilla sådant. Har lite planer som jag håller på med:) Kvällen blir att hjälpa till att bada barnen,lägga dem,laga mat till mig själv. Ska även denna kväll vara barnvakt! Men det ska nog inte vara några problem! Imorgon är jag ledig! LEDIG! Känns behövligt och allt som ska göras ska göras. Måste plugga, måste koppla av,måste ta mig till stan och så ska jag nog träna lite! Så min dag imorgon! Har en bra onsdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0