Onsdag 18/11

Onsdag och där med så menas det att jag bara har en vecka kvar! En vecka här i detta hus,en veckas arbete.Ska bli så skönt att komma hem igen! Så hur är min onsdag idag? Ja, den har varit lugn med en början,diska och stryka. Jag har också hjälpt Sam med julklappsinslagning, så julmusik har spelats hela förmiddagen! Nu har jag tänkt att slänga fram min resväska och börja packa lite smått. I vanliga fall bruka jag göra en lista och pricka av men det behövs ju inte nu eftersom precis allt ska följa med hem, om det nu får plats vill så säga. Så reskänslan börja infinna sig! Det är bäst att packa så mycket som möjligt när man har tid över. Man vet aldrig vad som händer om dagarna och jag vill inte vara ute i sista minuten,utan känna mig lugn och tillbringa den tid som är kvar med familjen! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0