Söndag 15/11

En god natts sömn fick jag i allafall,var en efterlängtad sådan! Dagen började med bamsefrukost. Barnen i familjen var pigga och glada och lekte resturang i köket. Breakfastclubben! Ja så man bev serverade med det ena och det andra. Det var croosianter med sylt och choklad,det var yoggi med sylt och cholkad och jucie.Jag smakade lite av varje men för mig är detta inte frukost. Så jag gjorde gröt och rostade mackor till mig istället! Frukost ska var redigt och rejält! Men dem hade roligt i köket i allafall. Förmiddagen blev en tripp ut i solen. Jättehärligt väder här i England! efter regn kommer sol, så är det ju bara! Det blev den vanliga söndagsmiddagen, roast dinner som det också kallas! Hel kyckling,rostade potatis i olja,ostsås,lite kokta grönsaker! Väldigt viktigt här i England! Efterrätt så klart! Också en väldigt viktig del här! Jag tog mig ann efter maten att diska upp efter allt ståhej. Att laga söndagsmiddag,ta sån tid och man använder ju halva delen av alla redskaper i köket, (känns det som)Jag har också tagit en rensing i mitt rum. All skit som man samla på sig har jag slängt.Eller det viktigaste har jag ju så klart sparat! Så nu känns det som det bara är att packa nästa helg! PACKA! Ja,tänk att nu börja nedräkningen. Känns skönt att säga detta! Men dessa dagar man gå och längtar kommer säkert gå i snigelfat. Så nu kan man nästan säga att vi gå in i min sista rediga arbetsvecka här! Det känns ju bara allt för härligt! Min helg har varit kanonbra! Biomys,god mat mycket godis,popcorn och choklad! Efterrätt! Precis som det ska vara på en helgen! Söndagkvällen händer heller inte mycket, mer ta att lugnt och förbereda sig för en ny kommande vecka! Gilla läget helt enkelt:) Hoppas ni har haft en super helg med massa ståhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0