Söndag 22/11

En skön start på denna söndag. Vaknade ungefär vid åtta tiden. Skönt att ligga och dra sig lite innan man stiger upp för frukost! Solen lyser här igen efter lördagens tråkiga väder med regn. Så en liten promenad har jag planerat idag och med ska givetvis kamran så man kan ta lite finfina bilder. Min sista lediga dag här i England. Så det ska packas det sista så jag känner mig färdig. Så jag bara har att checka på tisdag kväll. Det gå liksom undan nu och början av veckorna här bruka alltid vara fullt upp! Vid 12 ska vi äta Söndagsmiddag. Idag blir det skinstek! Hoppas det blir en trevlig samling kring bordet,den sista söndgasmiddagen då hela familjen sitter vid bordet.Så ser det ut idag. Nu ska jag sätta igång. Man måste vara effektiv även att det är söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0