Torsdag 12/11

Det är torsdag vilket innebär min lediga dag! Kändes välbeövligt att får lite ledigt efter en mycket hård start på veckan. Tänkte ta lite sovmorgon men det blev det inte. Vaknade av att en knackade på dörren. Det var Jim som skulle hämta en skjorta. Ja, så var det med den sovmorgonen! Låg kvar in i det sista ändå innan jag paddlade mig upp för frukost. Förmiddagen gick åt till att plugga lite, rätt skönt att ta tag i det på förmiddagen. Sedan så åt jag lunch och efter det så tog jag mig ner till stan. Julkänslan infinner sig redigt här. Det är julgranar i butikerna och julmusik! Jag skulle inhandla lite saker vilket jag också gjorde, så nu är jag som gott färdig med det mesta. När jag kom hem så var jag så sugen på att slå in det jag köpt så det blev julklappsinslagning och julmusik på högsta volym. Jag längtar till jul, hihi....Nu har jag bunkat i mig ett rejält mellanmål, så jag orka träna. Ska ta mig ner till gymmet och stå och trampa lite! Längtat lite faktiskt! Så nu ska jag byta om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0